Mitt första bokinlägg!

Hej på er!
Detta är mitt första bokinlägg!
Boktips var kanske egentligen fel namn till  de här söndagarna, eftersom att jag även kommer göra andra saker än just boktips. Men allt kommer iallafall att handla om böcker!

Iallafall idag så hade jag tänkt kolla efter böcker på adlibris (eftersom att jag tycker att det är en bra sida att hitta böcker på), sedan tänkte jag köpa någon bok och kanske hitta böcker att köpa någon annan gång.
Så jag kör igång helt enkelt!

                               BESÖK PÅ ADLIBRIS  

Det första jag ser när jag kommer in på adlibris är det här:
 

3 pocket för 9 alltså, så jag tänker att jag går in och kollar vad som finns för pocketböcker!
Sedan tittar jag vilka böcker som finns. Och lägger alla böcker jag vill ha i kundkorgen, så att den ser ut så här:


Och nu måste jag välja, som du ser, har jag valt 4 böcker, så jag måste välja bort en.
Jag tycker att det är jättesvårt.
Jag funderar på att välja bort antingen Lollo eller Om jag var din tjej. Men jag vet inte riktigt så under tiden kollar jag på fler böcker!

Och nu hittar jag detta "erbjudandet":



Jag är inte säker på om jag kommer kunna hitta så mycket här, eftersom att det ofta blir att affärer rensar bort bara en viss sorts böcker, men jag måste iallafall titta!

Jag hittade lite saker på 3 för 100!
Ja, jag är supernöjd.
Jag hittade en karta, en bok som heter tyst och ett block! Så jag är nöjd.

Iallafall, jag tänker att det får räcka för denna söndagen (som för mig är en lördagskväll).
Så nu kommer dagens fråga.

Dagens fråga: Vad tycker du om att läsa? Och har du någon/några favoritbok/favoritböcker?

Ha det bra, hoppas att vi ses på torsdag i mitt nästa inlägg!

Kommentarer

Anonym sa…
JA! MEN JAG HAR INGEN FAVORITBOK, FAST JAG ÄLSKAR ALLA FANTASYBÖCKER!
Tyra B sa…
Tack för kommentaren "Anonym, fantasyböcker är jättebra!

Populära inlägg i den här bloggen

Girl online del två: going solo

SOMMARENS BÄSTA BOK

DAGENS FRÅGA!