Böcker som jag vill ha

Hej,
Idag är det torsdag, vilket betyder: nytt blogginlägg. På söndag kommer jag skriva en bokrecension så därför blir det ingen recension idag, men det  kommer självklart handla om böcker ändå!
Dagens inlägg kommer handla om böcker som jag vill ha, eller som jag redan har och vill läsa.

Jag har inte så jättemycket böcker, jag brukar oftast låna böcker på biblioteket. Men eftersom att jag bor i en väldigt liten stad så finns det inte så jättemycket böcker på biblioteket här, det finns på riktigt bara 2 hyllor med böcker för folk i min ålder, så jag måste köpa några böcker.
Iallafall, det har jag gjort. 
Jag har köpt boken Sagoberättaren av Antonia Michaelis. Jag tycker att den verkar jättebra, och jag längtar efter att läsa den!
Sedan har jag även köpt boken Sarahs Nyckel av Tatiana de Rosnay. Den tycker jag också verkar vara bra, den känns väldigt intressant. 
Eftersom att jag inte har läst böckerna än kan jag inte säga någonting om vad de handlar om, men det kommer förmodligen komma upp bokrecensioner om dem om någon månad.
Och sen, så finns det ju så sjukt mycket böcker som jag vill ha...
till exempel, allt jag säger är sant av Lisa Bjärbo, I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell och Blod av Åsa Anderberg Strollo. 

Förlåt för ett hemskt tråkigt inlägg, det kommer ett bättre på söndag. Men här kommer iallafall dagens fråga!
Dagens fråga: Vilken är den bästa boken du har läst, och varför?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Girl online del två: going solo

SOMMARENS BÄSTA BOK

DAGENS FRÅGA!